מדריך לכתיבת והטמעת אמנת שירות ארגונית במשרדי הממשלה

אחד הכלים המרכזיים שאומצו בשנים האחרונות לצורך שיפור השירות ובניית אמון בין ארגונים ללקוחותיהם הוא אמנת השירות הארגונית. באמנת השירות הארגון מתחייב בפני לקוחותיו על רמות השירות שהוא מספק ובכך מייצר תיאום ציפיות החיוני לצורך בניית יחסי אמון בין הצדדים ומתן שירות איכותי, אחיד ומבוקר.

 

בניה ויישום של אמנת שירות ארגונית היא תהליך מתמשך הדורש מחויבות של כלל היחידות והעובדים בארגון. יחד עם זאת, מדובר בתהליך משמעותי וחשוב אשר בין השאר מחייב את הארגון להפעיל מערך מדידה ובקרה המייצר הזדמנות לבחון באופן תמידי את תהליכי העבודה ולשפרם.
מדריך זה נועד לסייע וללוות אתכם צעד אחר צעד בניהול תהליך כתיבת אמנת השירות.
היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור תמשיך לעמוד לרשותכם בתהליך חשוב זה, יחד נוכל לקדם את תהליך בנייה והטמעת אמנות השירות ובכך לשפר את איכות השירות הניתן לציבור.

בהצלחה!

 

חזרה לראש העמוד