מדריך להקמת אתר בפיסבוק
בשנים האחרונות הפכה המדיה החברתית לחלק בלתי נפרד מחיינו.
השימוש במדיה החברתית כערוץ תקשורת בכלל וכערוץ שירות בפרט, החל במגזר הפרטי ובשנים האחרונות שולב גם בחלק ממשרדי הממשלה בארץ ובעולם.
אנו צופים כי מגמת השימוש במדיה החברתית כערוץ שירות תלך ותתרחב.
תקשורת שוטפת עם האזרחים במדיה חברתית נתפסת כסימן לשקיפות ומגבירה את אמון הציבור ובנוסף, האזרחים דורשים סטנדרט חדש של שירות רלוונטי, מספק וזמין.
לשימוש במדיה החברתית על ידי משרדי הממשלה מיוחסים יתרונות רבים. יחד עם זאת, שיח במדיה החברתית טומן בחובו אתגרים ומצריך למידה והפנמה של העקרונות החדשים בבסיס מערכת היחסים עם האזרח.
בין הפלטפורמות השונות המוצעות במסגרת המדיה החברתית, Facebook היא עדיין הנפוצה ביותר ומציעה מגוון אפשרויות לאינטראקציה בין אזרחים למשרדי הממשלה בישראל.