Salesforce

Salesforce נבחרה ביולי 2024 כפלטפורמת ה-CRM הממשלתית בענן ובתוך כשנה נמצאים כ-35 משרדים ויחידות סמך עם מערכות פעילות או בתהליכי הקמה . 

המערכת מאפשרת ניהול תהליכים שונים עבור אותו לקוח בראיית 360. בין אם מדובר באזרח/ עסק/ קבוצה/ ישוב המידע מתהליך אחד יכול לתמוך באחר במערכת ידידותית למשתמש, המתעדכנת 3 פעמים בשנה ובכך שומרת עצמה כחדשנית ומתקדמת. המערכת מאפשרת לנהל קשרים מרובים בין המשתמשים השונים, ניהול היררכיות בין רשומות ואוטומציות של תהליכים. משתמשים חיצוניים ניגשים לפורטל לקוחות מובנה בו המשרד בוחר מה להציג להם מתוך המידע הפנימי. ישנם תהליכים מובנים לסבבי אישורים דינמיים ומתועדים, משלוח הודעות מותאמות אישית במייל, SMS, ווטסאפ, הפקת מסמכים ממידע במערכת, סוכן AI ועוד.

המערכת נחלקת למספר תחומים ולכל אחד רישוי משלו, כאשר ענן השרות-Service Cloud הנו המרכזי בשימושם של משרדי ממשלה במסגרתו יש תהליכי שרות מובנים הכוללים ניהול פניות מלקוחות פנימיים/ חיצוניים בטפסים שונים ולאחר מכן ניתוב אוטומטי של הפניה לגורם המתאים. לאחר מכן נמשך ניהול תהליך התומך בפניה לרבות ניהול מידע קיים, ניהול מסמכים, ניהול סטטוס ושיקוף ללקוח. הלקוח יכול לפעול ברב ערוציות הנוחה לו והכל מתועד אוטומטית במערכת, עם אופציית צ'טבוט, מייל, ווטסאפ, SMS, פניה ברשתות חברתיות וכמובן פורטל לקוחות. קיימים גם ענני שיווק ומכירות אשר בשימוש מצומצם יותר בממשלה.

חבילת פתרונות PSS המיועדת למגזר הציבורי, כוללת בתוכה את ענני השרות והמכירות, כמו גם יכולות טכנולוגיות מתקדמות ולמרות עלות רישוי גבוהה יותר נבחרת בידי משרדים רבים בגלל יכולות טכנולוגיות גבוהות ומוצרי מדף מובנים לתהליכים מקובלים במגזר הציבורי כניהול תהליכי רישוי ופיקוח, ניהול חקירות ואחרים.

מרכז המומחיות מסייע למשרדים ב-Salesforce בסיוע ארכיטקטים מומחים של היצרן, בהנגשת מידע וליווי מקצועי אשר מפורט בקישורים מטה.

חזרה לראש העמוד